7-11 сынып оқушылары үшін білім беру хакатонын өткізу
STEAM білім беру — жаратылыстану ғылымдарын, инженерлік пәндерді және өнерді бір жүйеге біріктіретін модель. Ол интегративті тәсілге негізделген: жаратылыстану, технология, инженерия, өнер және математиканы бөлек оқытпайды, нақты технологиялық есептерді шешу үшін бір-бірімен байланыстырады. Бұл тәсіл бізді ғылымның немесе технологияның бір саласының контекстінде емес, проблемаларды тұтастай қарастыруға үйретеді.
Zhylyoy STEAM Mekeni - Атырау облысының Жылыой ауданы мен Бейнеу ауданындағы Боранқұл ауылында «Caravan of knowledge» корпоративтік қоры «Теңізшевройл» компаниясының қолдауымен STEAM білім беруді дамытуға бағытталған жоба.
БІЗ ТУРАЛЫ
STEAM дегеніміз не?
20%-ға
Алдағы 10 жылда STEAM кәсіптерінің
өсуі болжануда
Хакатон бұл :
Хакатон - онлайн және офлайн іріктеуді біріктіретін формат, First Global Challenge олимпиадасының ұлттық кезеңіне қатысу үшін команда құрылады. Команданы осы саладағы көшбасшылар және олимпиадалардың халықаралық кезеңдерінің жеңімпаздары өздері қадағалайтын болады.
Проведение офлайн этапа
17 ақпан
2023 жыл
Өтінімдерді қабылдаудың басталуы
7 наурыз
3-7 сәуір
1 мамыр - 31 тамыз
Онлайн кезең
Онлайн вебинар өткізу және финалға шыққан командаға қолдау көрсету.
Жеңімпаз команда, финалы жыл сайын АҚШ-та өтетін FIRST робототехникасы бойынша ең ірі халықаралық олимпиаданың ұлттық кезеңіне қатысуға дайындалады.
Code.org* халықаралық платформасы арқылы кодтау логикасы негіздері бойынша онлайн хакатон өткізіледі, ең жақсы нәтиже көрсеткен қатысушылар офлайн кезеңіне таңдалады.
30 үздік оқушылар негізгі STEAM жинақтарын пайдалана отырып, офлайн хакатонға қатысады. Офлайн хакатон нәтижелері бойынша одан әрі дайындық және олимпиадаға қатысу үшін команда құрылады.